Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Készülj fel időben a húsvétra!

Készülj fel időben a húsvétra!
Közeleg a húsvét, és ilyenkor nemcsak otthon, de az irodákban is érdemes előre tervezni. Akár egy hosszú hétvége előtt vagytok, akár már most készültök a tavaszi rendrakásra, az irodai munka akkor is gördülékenyebb, ha a szükséges eszközök időben a helyükre kerülnek.

Mikor érdemes rendelni?

A húsvéti időszak miatt a szokásosnál nagyobb lehet a leterheltség a szállítóknál is, ezért javasoljuk, hogy legkésőbb április 14-ig adjátok le rendeléseiteket, ha biztosan időben szeretnétek kézhez kapni a termékeket.


Tavaszi nagytakarítás az irodában?

Ne felejts el tisztítószereket, kézfertőtlenítőt, papírtörlőt és szemeteszsákot rendelni, hiszen az irodai környezet is megérdemli az ünnepi felfrissülést!


Céges postázás, adminisztráció, napi rutin

A leggyakrabban rendelt irodaszerek húsvét környékén:

  • Fénymásolópapír, boríték, írószerek
  • Tonerek, tintapatronok
  • Postázáshoz szükséges kellékek
  • Jegyzettömbök, iratrendezők

Kapcsolódó tartalmak